Gyakori kérdések - sportnetwork.hu

faq.jpg

 

- Hogyan jut el hozzám a megrendelt termék?

 A terméket a GLS futárszolgálat szállítja házhoz. Ezen felül személyes is átveheted rendelésedet Budapesti

 

- Ha, ma megrendelek egy terméket, mikor fog megérkezni?

 A kiszállítás 1-3 munkanapot vehet igénybe. Ha valamilyen oknál fogva ettől hosszabb lenne a szállítási idő, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot.

 Kivételes esetet képeznek a limitált darabszámban gyártatott termékek, melyeket néhány esetben külföldi raktárról érkeznek. Az ilyen termékek szállítási ideje külön fel van tüntetve a termék adatlapján. (Pl: 7-14 nap)

 

- Mi történik ha a kiszállítás napján nem tartózkodok otthon?

 Ha a futár nem talál otthon senkit aki átveheti a csomagot, akkor egy értesítőt hagy a levelesládában.  Ebben a esetben mindenképp vedd fel a kapcsolatot a GLS ügyfélszolgálatával: GLS Központi vevőszolgálat címzettek részére: (+36 1) 802 0265   (H-P 7.00 – 20.00 h-ig hívható)

 

-Rendeltem a webáruházból, de szeretném módosítani rendelésemet. Van erre lehetőség?

 Igen, de fontos, hogy még a rendelés napján vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

 

- Hova küldjem vissza a cserélendő terméket?

A cserélni kívánt termékeket a következő címre kell visszaküldeni: Adidas Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 131. A termékhez visszaküldéskor kérjük mellékeld a Visszáru jegyet